Reklamacje – Szorty

przez | 18 czerwca 2014

Pamiętacie, jak marudziłem na kostki podczas unboxingu Pretora? Zgłosiłem oczywiście reklamację do Granny – wydawcy tej gry na polskim rynku. Dwa dni temu przyszedł do mnie list. Patrzę na nadawcę – Granna. Ooo, czyżby to kostki do zastąpienia felernych sztuk? Nie do końca…

Pełny komplet!

Pełny komplet!

Ponieważ w środku znajdował się komplet kości! Pełne pięć zestawów po osiem! sztuk w każdym kolorze. Propsy za wzorowe podejście do klienta, ale mam nadzieję, że następnym razem ktoś skontroluje jakość produktu przed rozesłaniem go do sklepów. Nawet kosztem opóźnienia.

Propsy należą się też wydawnictwu Planszóweczka.pl – jakiś czas temu, zainspirowany wątkiem na pewnym forum, przejrzałem swoje kafelki z Suburbii i zauważyłem, że cztery spośród pierdyliona zostały źle wydrukowane. Bez chwili zastanowienia wydawnictwo przysłało mi zastępcze kafelki – super!

Raptem cztery kafelki wymienione bez problemu

Raptem cztery kafelki wymienione bez problemu

Wpadki się zdarzają i dobrze wiedzieć, że po tych dwóch wydawnictwach można spodziewać się profesjonalnego podejścia – w obu przypadkach kontakt był szybki, a zamienniki wysłane najszybciej, jak to możliwe. Lądują one na mojej white liście wydawnictw, które mogę śmiało polecić ;-)

Kill

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.